Klanten login

Wachtwoord vergeten?

Support   ›› bestellingen




Hoe kan ik mijn bestelling opzeggen?

U kunt uw bestelling op 2 manieren opzeggen.

Let op: Er geldt voor alle diensten een opzegtermijn van 1 maand. Indien u te laat bent met opzeggen dan wordt het bedrag nog éénmaal in rekening gebracht.

1. Login op het klanten paneel: http://klant.aishosting.nl

Klik daarna op 'Opzeggen' hier staan al uw afgenomen diensten.

2. U kunt een opzegging per post sturen, wel voldoende frankeren.

Hiervoor hebben we de volgende gegevens nodig:

- Uw klantnummer
- Welke dienst(en) u wilt opzeggen
- Een kopie van uw legitimatie, deze wordt direct na goedkeuring vernietigd.

Een opzegging per post zonder kopie van een geldig legitimatiebewijs wordt NIET in behandeling genomen.

Onze adres gegevens:

Allround Internet Services
Arnodreef 3
3561GJ Utrecht

Wij sturen u altijd een bevestiging van de schriftelijke opzegging. Heeft u geen bevesting van ons gehad dan hebben wij geen opzegging ontvangen.

Houdt u rekening met een verwerkingstijd van ongeveer 3 werkdagen.









Support   ›› categorieën

Administratie
Heeft u een vraag over een factuur of een vraag over de betalingstermijn?

Bestellingen
Heeft u een vraag over een geplaatste bestelling of wilt u een bestelling annuleren?

Webhosting
Heeft u een vraag over een webhosting pakket, waneer uw pakket wordt opgeleverd of hoe u een e-mailadres kunt aanmaken?

Domeinen
Heeft u een vraag over een domeinnaam, wanneer deze wordt geregistreerd of hoe u deze kunt verhuizen?

Betaalmethodes:

iDeal Mister Cashs Bankoverschrijving PayPal Paysafecard

Wij zijn partners met de volgende merken:

Supermicro Intel Directadmin Debian

GRATIS domeinnaam!

Bestel nu een webhosting pakket.
Vanaf pakket 2 krijgt u het domein het eerste jaar gratis!